CONTACT
Berit Hol – Advertising, design & new media concepts.
Alumnus 2015 WDKA Visuele Communicatie
+31 6 414 98 525
hol.berit@gmail.com
Nominatie Drempelprijs 2015 – Commercial Practices met het project: Achive.org – Know your now
Ieder jaar reikt de Willem de Kooning Academie namens de Gemeente Rotterdam de Drempelprijzen uit. Deze drie stimuleringsprijzen gaan naar de meest getalenteerde studenten binnen de afstudeerprofielen Autonomous, Social en Commercial Practices.
Events:
PechaKuchaNight Breda – 6 oktober 2015
BNO IMG LAB#48 Pioneers – 27 oktober 2015
Ervaring:
2012 – heden: Art Director – More than Live advertising
2007 – 2012: Creatie & Concept – VandrVeen, Reclamebureau voor thematische activatie
Gewerkt voor:
Mars: M&M’s
Unilever: o.a. Unox, Lipton, Sunil, Bertolli, Brisk, Hellmann’s,
Unilever Food Solutions: Knorr
Cadbury/Kraft: Stimorol, Bubblicious
Aldipress
Sonneveld Group
Délifrance
Silvo
Bongrain: Paturain, Linesse, Bressot
Pernod Ricard: Malibu, Tia Maria, Campo Viejo
GroentenFruitBureau
Aldipress
Holland America Line
Nutricia
Hogeschool Rotterdam
Saint-Gobain Autover International
Kennisnet
Educatie:
Bachelor of Design (BDes)- Visuele Communicatie. Willem de Kooning Academie Rotterdam.
Behaald: juni 2015
Bachelor of Economics (BEs) – Media & Entertainment Management. Hogeschool Inholland Rotterdam.
Behaald: juni 2008
Creatief team met: Vincent Quak